Balsamhelg

Vilket väder! Helt underbart och man kan inte annat än att gå med ett fånigt leende på läpparna, tänk att våren äntligen är här! Bättre sent än aldrig kan man tycka såhär efter den längsta och dystraste vintern i mitt liv.

Har spenderat helgen i Skövde och bara försökt bli frisk, hostat mig igenom nätterna och kokat mig tills jag varit röd som en liten kräfta i jacuzzin på dagarna. Tog mig ut på långa promenader i lugnt tempo i skogen, där solen strålade mellan träden, fåglarna kvittrade och bäcken lät som aldrig förr. Satte mig på en stubbe vid bäcken och bara funderade i säkert en timme medan Nike hoppade omkring och dödade alla löv så jag skulle känna mig trygg, min hjälte..... Jag har haft väldigt tuffa månader det senaste och ibland orkar man inte vara så stark, hur gärna man än vill. Så storstadsräkan satt där på sin stubbe mitt ute i ingenstans snorandes och lipades samtidigt som allt runt mig var som en liten sagoskog. Faktum är att de är som ett stort skämt allt som hänt på senaste och jag väntar fortfarande på att någon skall säga att det är ett just ett stort löjligt skämt.

Tror dock att man behöver komma från stan ibland, jag gillar Stockholm men balsamhelger på landet behövs.

Nu är jag tillbaka i stora staden och verkligheten, laddad att jobba som aldrig förr. Har nya projekt som just tuffat igång och det kommer bli en vår med många modevisningar. Jättekul och jättestressigt! Finns alltid lite tid att klämma in mer jobb så hojta till om ni har lite roliga sminkuppdrag till mig ;)

Im back!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad är det nu för planer du har? Vill veta vad du gör jänta!

2009-04-07 @ 12:54:23
Postat av: Maaarten ;)

Dåligt med uppdatering på lilltjejen ;) Vad gör du för kul? Stor kram

2009-04-12 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0