me myself and my minigris

Så var även jag en av alla bloggare som berättar om mina dagliga bravader, händelser eller ickehändelser samt åsikter. Ni får hålla med eller säga emot, för mig är det vilket som.

Började morgonen med att klockan ringde 05.40, jag skuttade glatt ur sängen och i träningskläderna. Vid dörren stod min alerta hund och väntade på morgonens träningspass. (Ni som känner mig kan läsa det som att jag grät lite när klockan ringde, muttrade något om att världen är emot mig eftersom det redan är morgon, hasade i träningskläderna och lyfte sedan min protesterande hund/gris ur sängen och bar henne ut på gatan)

Väl ute var det däremot grymt! Helt ok väder och inte så många människor på gatorna än vilket passar min antisociala morgon stil  väl. Har börjat jogga med kampgrisen vilket görs med blandad framgång. Stilen hon kör nu är hasa/släpas efter för att sedan rusa fram och förbi mig vilket avslutas i en elegant luftfärd för mig och axeln urled, sedan hasa efter och sedan rusa fram. Vi kan kalla det intervallträning i dess extremaste form.

På morgonmötet på jobbet såg jag viktig och övertygande ut då jag berättade om nästa månads planering för sminksidan, eftersom jag gjort  både planering och uträkning på min 10 minuters promenad till jobbet så måste man just se säker ut. Tur att jag är bra på det även när jag inte vet vad jag pratar om.

Ska snart ge mig ut i lunchrusningen kring sture, med tunnhåriga backslick killar med höga hårfästen och smala kostymer som beställer rätter som che chevrè chez chaz cheche tje que vilket typ betyder kalkonsallad med ost.

Ikväll blir det hårdträning på gymet sen en längre promenad med en god vän som verkar förstå sig på det här med livet bättre än en virrig och fundersam mig.

Ha de gött som jag skulle säga eller au revoir som vi säger här på stureplan!
Mikani

Kommentarer
Postat av: John

Hahaha! Du är allid du och det säger jag på ett bra sätt ;)

2009-03-18 @ 13:23:13
Postat av: Diana

Haha, d va fan bland de bästa inlägg ja ngnsin läst!! asg Kul att du skaffat blogg så man kan se va du gör på dagarna..;) Hoppas allt går framåt för dig kusin!! Pöss

2009-03-18 @ 13:52:52
URL: http://dianalundin.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hejsan!

Åh, den här boggen kommer jag "bevaka".

Roligt.

Det är kul att starta en blogg och så får man en kommentar direkt. Då blir det extra roligt.

Ha en skön kväll!

KRAM

2009-03-18 @ 18:44:25
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0