.... (så låter jag)

Idag var en viktig dag, jag hade laddat och hade väldigt mycket att säga (vilket jag förvisso har ganska ofta men idag var det viktigt på riktigt). Vad händer? Jag tappar rösten! Får inte ens fram väsande ljud utan de är helt stop.

Den här helgen var planerad till tusen och jag har inte ens min lillskrutta hemma! Snacka om att ha otur!  

Får bli en superlyssnare istället, men problematiken i det är att folk vill ha svar också ( de bara kräver och kräver, haha). Får gå och köpa mig en sån där liten svart tavla och kritor och skriva alla svar.....rosa kritor kanske...

Jisses så ironiskt allt kan bli..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Pluttan! Du va saknad idag, hoppas du kryar på dig fort.

2009-03-29 @ 14:48:00
Postat av: Diana

D va värst va du skriver dåligt..;)

2009-03-31 @ 14:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0