Klackskor, Kampgrislös och Kanonvirrig

Gaah!  Ngn dag ska jag hitta den där extra timmen som får allt att gå ihop mkt bättre och tänk vad rik jag ska bli om jag hittar den!

Har varit några hektiska dagar med mycket jobb och lite tid, en hel del bra saker som händer just nu men funderar ändå på om något av det är så rätt för just mig. Men men.. de kan jag prata om när jag vet mer om det själv.

Satt på banken en stund idag, kunde inte låta bli att lägga märke till att samtliga kvinnor i personalen hade så höga klackar att de inte kunde gå rakt. Det ser lite ut som att de behöver gå på toaletten och göra nummer2, hela tiden. Så antingen är det så eller så kanske de skulle kapa klackarna en bit. Jag behöver inte gå in djupare på det men kolla på er bank om de är samma där, eller om detta bara är en tillfällighet. Tjejen på banken kunde inte hjälpa mig så jag satt där och roade mig i 40 minuter  på min lunch till ingen nytta, de va skoj!

När jag gick från banken kom en lustig mycket lång man i lika lustig hatt fram till mig och sa att han hatar klackar för de låter, jag tänkte föreslå honom att gå till "min" bank som terapi men något sa mig att han inte skulle förstå det roliga med mitt alldeles egna interna skämt.

Jag har lämnat ifrån mig min kampgris några dagar nu, ingen som trycker bort mig med tassar som små spikar i ryggen på natten, ingen som snarkar som en lastbilschaffis, ingen som får turboryck och drar runt mina lakan till en bulle i mitten av sängen, ingen som fiser så man blir grön, ingen som får mig att ha ständigt dåligt samvete.... FY VAD JAG SAKNAR HENNE!!! Förstår inte hur detta skall gå..

Nu ska jag träna med träningshitler igen, så vi får väl se om jag kan använda kniv och gaffel imorgon eller om de blir till att äta sådant man kan dricka med sugrör ur ett högt glas så man slipper använda sina träningströtta armar. Man får inte va dum!! haha.. Som väl är så märker man ju resultat i alla fall, då får de vara värt all smärta, svett och tårar ;)

Nu tänkte jag nästan avsluta med ngn hemsk mening som rimmar.. Men eftersom det och ordvitsar kan vara de tråkigaste som finns så besparar jag oss alla det.

Hej!





Kommentarer
Postat av: Anna

haha...hur kommer det sig att just du alltid prickar in alla dom här roliga människorna??=)...kan du skicka över några till mig??

2009-03-25 @ 18:44:29
Postat av: Diana

Haha, vilken dag, men snart kommer ja till dig Part, party..:) Ska bli riktigt kul att träffas!

Kramizzar

2009-03-25 @ 21:42:55
URL: http://dianalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0