Räkor, lets dance och mysbyxor: FREDAG!

Lite fredagskaos på jobbet sitter sällan fel, hade blivit något missförstånd med scheman så vips var där väldigt mycket mer personal än vad som behövs. I min vanliga morgondvala höll jag mig på min kant och betraktade alla uppröda ansikten, ljuden mosades ihop till något som kan liknas vid piff och puff tjatter om man snabbspolar jättefort.

Jobbade på en stund  i fredagsinfernot men nu efter lunchen så blir det jobb hemma, mest planering vilket är ganska skönt efter en vecka där jag mest sprungit runt och försökt vara på 3 ställen samtidigt.

Ikväll blir det träning med min kompis som vi kan kalla träningshitler, han är bra att träna med och är skyldig till gårdagens ostbågehållning (dvs träningsvärken som gjorde att det mesta tog väldigt lång tid igår). Efter träningen tror jag det blir soffmys med hunden, mysbyxor, räkor med aioli och icke att förglömma "Lets Dance" (som jag senaste veckorna inte varit hemma och kunnat se och därmed inte ens vet vilka som är kvar). Alltid skönt när man varit duktig en vecka och kan ligga och titta på när andra anstränger sig haha!  Naaaaaaajs

Imorgon blir det hellasgården med myspromenad och fika med varm choklad vid bruna stugan. På kvällen är de klänningen på och klackarna i taket för då skall mysfarmor bli partypingla igen!

wooohoo..

Å just! Har ni sett Ice Age? Ekorren där? Kolla in denna bilden på Nike så förstår ni min tanke! Haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0